გავიარეთ მეორე მოდულის მესამე და მეოთხე აქტივობები.
შეფასებების სხვადასხვა მეთოდების განხილვა და შეფასებების განსაზღვრა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად.
ვისაუბრეთ შეფასებების ხუთ მიზანზე,განმავითარებელი შეფასების ოთხ და და განმსაზღვრელი შეფასების ერთ მიზანზე და მოვახდინეთ შესაბამისი ფორმების განხილვა.
ამ ფორმების გამოყენებით შევავსეთ ჩვენი პროექტის გეგმის შეფასების დროის ჩარჩო და გავაკეთეთ შეფასებების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი.
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე განსაზღვრული სტრატეგიები გადავიტანეთ ვორდის ფურცელზე და შევინახეთ შეფასებების საქაღალდეში.
გავაკეთეთ ჩვენი პროექტის გეგმის პრეზენტაცია და გადავი
ტანეთ ჩვენს საქაღალდეში.
შეფასებების სხვადასხვა მეთოდების განხილვა და შეფასებების განსაზღვრა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად.
ვისაუბრეთ შეფასებების ხუთ მიზანზე,განმავითარებელი შეფასების ოთხ და და განმსაზღვრელი შეფასების ერთ მიზანზე და მოვახდინეთ შესაბამისი ფორმების განხილვა.
ამ ფორმების გამოყენებით შევავსეთ ჩვენი პროექტის გეგმის შეფასების დროის ჩარჩო და გავაკეთეთ შეფასებების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი.
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე განსაზღვრული სტრატეგიები გადავიტანეთ ვორდის ფურცელზე და შევინახეთ შეფასებების საქაღალდეში.
გავაკეთეთ ჩვენი პროექტის გეგმის პრეზენტაცია და გადავი
ტანეთ ჩვენს საქაღალდეში.
ჩემი ყოჩაღო თანამშრომელო, შენ იცი, ეგრე მოწადინებულმ აგააგრძელე ტრენინგკურსი!!! შენს კომენტარებს ველოდები...
ReplyDelete